فصاحت خبر داد

فروش آنلاین محصولات تره بار از ۳۱ فروردین اجرایی می شود

فروش آنلاین محصولات تره بار از ۳۱ فروردین اجرایی می شود به گزارش مبل زیبا، مدیرعامل سازمان میادین با اشاره به اینکه خرید آنلاین از تاریخ اعلام رسمی دو ماه زمان می برد که الگویی که برای اقدام داریم را امتحان نماییم، اظهار داشت: فروش آنلاین احیانا از ۳۱ فروردین سال اجرا می شود.


به گزارش مبل زیبا به نقل از مهر، ایوب فصاحت، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در یک نشست خبری و در مورد تمهیدات این سازمان برای شب عید با اشاره به اینکه در مورد میوه شب عید دستورالعملی داده شد که مورد انتقاد ما بوده و هست، اظهار داشت: تلاشمان اینست که قیمت روز را ثابت نگهداریم و مبنا را با تلاشی که انجام دادیم بر اساس قیمت فعلی گذاشتیم. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح کرد: بر این اساس، قیمت پرتقال بین ۱۵ تا ۱۶ هزار تومان و قیمت سیب بین ۲۵ تا ۲۶ هزار تومان است. وی خاطرنشان کرد: بنا داریم ۲۴ اسفندماه نخستین عرضه تنظیم بازاری را در میادین داشته باشیم و سپس نظاره گر میدان خواهیم بود و اگر بازار بخواهد بالاتر از قیمت مصوب قیمتی را نشان دهد، حتما ورود پیدا خواهیم کرد. فصاحت در ادامه اظهار نمود: آخرین اطلاعات حاکی از اینست که میوه به اندازه مردم عزیز در سطح انبارها وجود دارد و حتی بیشتر از نیاز هم هست. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه اظهار داشت: بنا داشتیم از آغاز سال جاری پایش سلامت را شروع نماییم اما در اولویت های اول نبود؛ ولی از سال جاری در اولویت قرار خواهد گرفت و اجرا می گردد. وی با اشاره به اینکه در میان میادین بالا شهر و پایین شهر سلیقه های مختلفی را داریم، اذعان کرد: اقدامات کارشناسی ما این را نشان داده است که خواست مردم پایین شهر با سایر نقاط شهر فرق می کند. فصاحت با بسان این که بین کیفیت میوه های عرضه شده در بالاشهر و پایین شهر نباید تفاوتی وجود داشته باشد، بیان نمود: گاهی اوقات کیفیت میوه عرضه شده تابع کیفیت میوه ای است که در کشور عرضه می شود. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به اینکه با خارج کردن بازارها از دنباله، درآمد سازمان افزوده شده است، اظهار داشت: هم اکنون حدود ۶۰ یا ۷۰ بازار را از دنباله خارج کردیم. ایشان در ادامه و در مورد فعالیت مراکز عرضه میوه و تره بار در ایستگاه های متروی تهران تصریح کرد: جلسه ای را حدود ۱۰ روز گذشته با مجموعه های مسئول برگزار کردیم و فکر می کنم ظرف چند هفته آینده در پایان ماه مبارک رمضان پس از انجام کار کارشناسی اعلام خواهد شد که توسعه مراکز عرضه در ایستگاه های مترو مورد موافقت قرار گرفته یا خیر. فصاحت با اشاره به اینکه میدان مرکزی کانون عرضه میوه کشور است و در سطح خاورمیانه رتبه یک را دارد.، خاطرنشان کرد: قریب به ۷۰ هکتار زمین بلااستفاده داریم که بنا داریم سال آتی مورد استفاده قرار دهیم؛ چون که اگر در حد ۴۰ هزار تن سردخانه داشتیم می توانستیم ثبات در مورد اقلام مورد نیاز مردم برقرار نماییم و هیچ دلالی نمی توانست سفره مردم را با چالش مواجه کند. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با تکیه بر این که این سازمان به دنبال تولی گری نیست اظهار نمود: سیاست گذاری دستگاه ها تقریبا طبقه بندی دارد و یکی از دستگاههای مجری سیاستگذاری، سازمان میادین است؛ اما برخی اوقات مصوبات ما در ارتباط با مصوبات هیأت وزیران است. وی با تکیه بر این که در مورد بعضی از اقلام ناگزیر از واردات هستیم، اظهار داشت: موز وارد می شود و نمی توان انکار کرد. می خواهیم با زنجیره تولید موز را در کشور تولید نماییم اما تا زمان انجام آن ناگزیر از واردات هستیم. وی با اشاره به اینکه در شرایط خاص بازار اخلاق مدار نیست و باید اهرمی برای کنترل بازار وجود داشته باشد، اظهار داشت: یکی از مهم ترین اهرم ها، انبارهای دپوی میوه های مورد نیاز مردم در سردخانه است. فصاحت در مورد فروش آنلاین محصولات هم اذعان کرد: خرید آنلاین از تاریخ اعلام رسمی آن دو ماه زمان می برد که الگویی که برای اقدام داریم را امتحان نماییم که هم اکنون درحال آزمایش آن هستیم و به نظر می آید ۳۱ فروردین احتمال فراگیری آن در سطح تهران وجود دارد. مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه بیان نمود: حدود سه چهار روز است که سامانه نهایی شده و هم اکنون درحال مذاکره با تیم های حمل و نقل هستیم. وی با اشاره به اینکه امسال تلاطم بازار بسیار زیاد بود، اظهار داشت: با اطلاع رسانی بموقع خبرنگاران و تأمین های بموقع از دستگاههای ذیربط توانستیم این مشکلات را به حداقل برسانیم. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه ضمن اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار داشت: این مورد شرایط را برای ما در بعضی از حوزه ها سخت تر کرده است. وی ضمن اشاره به انجام ۷۹ مورد بهسازی و ۱۰۰ هزار تعمیر در میادین اظهار داشت: ۲۳۰ قطعه زمین را شهرداری ها به ما معرفی کردند که ۱۱۶ زمین برای راه اندازی میادین میوه و تره بار به تأیید رسید؛ البته امکان دارد در سال آینده هم این میزان زمین افزایش پیدا کند. فصاحت ضمن اشاره به افتتاح شش بازار جدید امسال بیان نمود: در حوزه تنظیم بازار هم فعالیتهای خوبی انجام شده و همینطور پس از واقعی سازی قیمت ها، عرضه کالاهای اساسی ۴۷ درصد در میادین افزایش داشته است. مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در ادامه و در مورد وقوع بعضی از تخلفات در میادین میوه و تره بار بیان نمود: منکر تخلفات نیستیم و برای امر نظارت، چند لایه نظارتی داریم. وی ضمن اشاره به راه اندازی اتاق پایش با ۵۴۰ دوربین نظارتی در این سازمان اذعان کرد: این دوربین ها به طور عمده کیفیت سنج هستند. علاوه بر آن، یک تیم ویژه نظارتی ۱۲ نفری داریم که در هر ماه سه باز به میادین می روند و امر نظارت را انجام می دهند. فصاحت در مورد قیمت مرغ در میادین میوه و تره بار هم اظهار داشت: قیمت مرغ فراتر از ۶۳ هزار تومان اساسا نخواهد رفت.

0.0 / 5
468
1401/12/20
12:19:26
تگهای خبر: آنلاین , انبار , بازار , توسعه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۲



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی