دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اعلام كرد؛

آمادگی دولت برای اعزام ۳ خبرنگار مستقل به منظور روایت دلایل وقوع حادثه معدن طبس

آمادگی دولت برای اعزام ۳ خبرنگار مستقل به منظور روایت دلایل وقوع حادثه معدن طبس به گزارش مبل زیبا، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه رئیس جمهور بمحض بازگشت از سفر نیویورک، پیگیر اقدامات انجام شده در رابطه با حادثه طبس شد، اظهار داشت: آمادگی داریم سه خبرنگار مستقل به همراه یک نفر از شورای اطلاع رسانی دولت به منظور پیگیری چند و چون اقدامات انجام شده، به طبس اعزام نماییم.


به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، «محمد گلزاری» دبیر شورای اطلاع رسانی دولت، امروز ۶ مهر ۱۴۰۳ در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس در رابطه با آخرین وضعیت پیگیری های دولت در ماجرای انفجار در معدن «معدنجو» طبس نوشت: سیاست ما در شورای اطلاع رسانی دولت وفاق ملی، رساندن صدای بی صدایان به گوش دولت مردان و کمک به شکل گیری تصویر درست و واقعی از حقیقت در جامعه است. باور داریم انعکاس درست و دقیق اخبار می تواند مسؤلان را در رفع نقصان ها کمک نماید.
وی در ادامه این پیام آورده است: بعد از وقوع حادثه غم بار معدن طبس، همکاران رسانه ای در رسانه های مختلف به محل حادثه رفته و روایتهای خویش را نوشتند. سیاست همه ارکان دولت، پیگیری همین مسائل بوده و در همه ساعات بعد از حادثه درگیر هماهنگی های بین بخشی بر اساس مشاهدات و کاهش مشکلات بودیم.
گلزاری تصریح کرد: رئیس جمهور محترم بعد از بازگشت به کشور در نخستین لحظات در جریان اقدامات صورت گرفته در رابطه با این حادثه قرار گرفتند و دستورات لازم را در رابطه با این مسئله صادر کردند و منتظر گزارش هیات بررسی حادثه برای پیگیری های بیشتر هستند.
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت اضافه کرد: وزارت خانه های بهداشت، کار، کشور و صمت پیگیر حقوق کارگران مظلوم و خانواده های داغ دیده هستند. بخشی از کار هم در اختیار نهادهای دیگر مانند قوه قضاییه است که هماهنگی های لازم هم انجام شده و دوستان ما در قوه قضاییه هم با همدلی در صدد حل مسائل هستند.
گلزاری ضمن اشاره به این که خانم ها فرخه و محمودی و آقای هادیان روایتهای خود از حادثه را نوشتند، بیان داشت: ما در شورای اطلاع رسانی این آمادگی را داریم که این ۳ خبرنگار را به همراه یک نفر از شورای اطلاع رسانی به منطقه اعزام نماییم تا پیگیر چند و چون اقدامات باشند.
وی افزود: ضمن تقدیر از همه همکاران رسانه ای دغدغه مند و دلسوز، اعلام می نماییم که در راه کشف حقیقت و رفع مشکلات در کنار شما هستیم.
به گزارش مبل زیبا به نقل از خبرگزاری ایرنا، حادثه معدن طبس شامگاه شنبه (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) ساعت ۲۱، به علت تصاعد آنی گاز متان در محل یکی از تونل های معدن زغال سنگ به وقوع پیوست. در زمان حادثه انفجار ۶۹ کارگر در بلوک سی و بی این معدن زغال سنگ در طبس مشغول کار بودند که متاسفانه بر اثر این حادثه ۵۰ تن از معدن کاران جان خویش را از دست دادند.


0.0 / 5
840
1403/07/10
13:59:05
تگهای خبر: خانه , دولت , سفر , طلا
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی