الحاق ۱۱۰۰ دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا

الحاق ۱۱۰۰ دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا مبل زیبا: معاون آماد و پشتیبانی فراجا از الحاق 1100 دستگاه خودروی برقی به ناوگان فراجا آگاهی داد.


به گزارش مبل زیبا به نقل از مهر، سردار رضا فریبا، معاون آماد و پشتیبانی فراجا از افزوده شدن ۱۱۰۰ دستگاه خودروی برقی پلیس آگاهی داد و اظهار داشت: این اقدام که با همکاری گروههای بهمن و مبنا انجام شده، گامی بزرگ در امتداد مدیریت انرژی و کاهش مصرف سوخت بشمار می رود.

سردار فریبا در این مراسم اعلام نمود که برای تسهیل استفاده از خودرو های برقی، ۴ ایستگاه شارژ بین تهران و کرج به وجود آمده است. او اضافه کرد: هم اکنون ۴۰۰ دستگاه خودروی برقی به فراجا اضافه شده که قسمتی از آنها بصورت آزمایشی مورد استفاده قرار می گیرند.
وی همین طور به الحاق ۶۰۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین برای تقویت پلیس راهور داخل شهری اشاره نمود و اظهار داشت: این تجهیزات جدید علاوه بر کمک به مدیریت بهتر ترافیک، برای مقابله با سرقت و کشف جرایم به پلیس اقتصادی و راهور نیز اختصاص داده شده است. در ادامه سردار فریبا از الحاق ۱۰۰ پهپاد ریزپرنده برای پایش مرزها و جاده ها آگاهی داد و تاکید کرد: این ابزارها به کاهش تصادفات و ارتقا امنیت مرزها کمک شایانی خواهند کرد. وی اظهار امیدواری کردکه این حرکت، الگویی برای دیگر سازمان ها و ارکان کشور باشد تا از تکنولوژی های جدید در راستای بهبود عملکرد و صرفه جویی در انرژی بهره برداری کنند.

0.0 / 5
90
1403/07/15
11:52:43
تگهای خبر: اقتصاد , امنیت , تجهیزات , تكنولوژی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۳



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی