راه اندازی کمپین خرید خودرو در چین
به گزارش مبل زیبا، چین کمپین خرید خودرو در سرتاسر این کشور را با افزایش فروش در ماه می راه اندازی می نماید.
به گزارش مبل زیبا به نقل از ایسنا، چین یک کمپین سراسری برای خرید خودرو و تقویت تقاضا در بزرگ ترین بازار خودروی جهان اعلام نمود. این اعلامیه وزارت تجاری چین اندکی بعد از آن منتشر گردید که داده ها نشان داد فروش خودرو های سواری در چین در ماه می ۷.۳ درصد نسبت به آوریل بالا رفته که نسبت به ماه گذشته بالاتر است اما دور از انتظار سیاست گذاران برای بازیابی قوی است.
وزارت تجاری چین اظهار داشت که مقامات محلی را برای اجرای سیاست ها و اقدامات هدفمند به نفع مصرف خودرو هماهنگ خواهدنمود و موسسات مالی تشویق خواهند شد تا اقداماتی را برای افزایش وام برای خرید خودرو ارائه نمایند.
این کمپین فروش خودرو همچون خودرو های نو و دست دوم را در نظر دارد و جایگزینی خودرو های بنزینی با خودرو های انرژی نو را هدف قرار داده است. این اقدام برای افزایش هزینه اقلام بزرگ است که بعد از پایان ناگهانی محدودیت های کرونائی چین در اواخر سال گذشته، موجب بازگشت اندک در مصرف کلی شد.
سامانه دولتی چین گزارش داد که دولت می خواهد مشوق های مالیاتی را برای خریدهای خودرو های انرژی نو گسترش دهد و بدنبال راه هایی برای ارتقای توسعه آنهاست.
انجمن خودرو های مسافری چین اعلام نمود که فروش خودرو های سواری در چین در ماه می به ۱.۷۶ میلیون دستگاه رسیده است و برای ژانویه تا می، فروش ۴ درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل افزوده شد و به ۷.۷۴ میلیون دستگاه رسید.
طبق گزارش رویترز، بیش از ۴۰ برند از ژانویه بعد از اقدام اولیه تسلا در رقابت بازار، نرخها را در چین کاهش داده اند برای اینکه تقاضای خودرو کم شد.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب