مرگ کارگری جوان در مس سرچشمه

مرگ کارگری جوان در مس سرچشمه به گزارش مبل زیبا، کرمان: معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان وابسته به شرکت ملی مس ایران با تایید جان باختن یکی از کارگران این کارخانه اظهار داشت: این کارگر 30 ساله شامگاه چهارشنبه در این مجتمع فوت شده و علت دقیق حادثه در دست بررسی می باشد.


به گزارش مبل زیبا به نقل از خبرگزاری ایرنا درحالی گفته می شود کارگری جوان شامگاه چهارشنبه در برخورد با گاز یا هر علت دیگری جان خودرا از دست داده که طی چند ماه اخیر چند نوبت دیگر شاهد حوادث مرگبار کارگران بوده ایم و در بعضی موارد مسئولان قضایی نیز ورود کرده اند و پرونده قضایی تشکیل شده است.
در این مدت دستکم سه یا چهار مورد مرگ کارگران گزارش شده است.



اما عباس فخرآبادی معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: در بالای کارخانه مولیبدن مجتمع ۲ کمپرسور وجود دارد که وقتی مشکلی برای خط نیتروژن پیش آمد این ۲ کمپرسور روشن می شود.
وی افزود: در پروسه کار مشکل خط نیتروژن حل شده و بعد از آن کارگر مذکور به بالای کارخانه رفته تا کمپرسورها را خاموش و خط نیتروژن را وصل کند.
معاون پشتیبانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان افزود: محل وجود کمپرسورها در بالای کارخانه درِ بزرگی دارد و اینطور نیست که محیط بسته ای باشد که کارگر مذکور در آن گرفتار گاز گرفتگی شود.
وی اشاره کرد: بعد از پنج دقیقه همکاران کارگر مذکور مشاهده می کنند که وی از آن اتاق بیرون نیامد و وقتی به بالای کارخانه مراجعه می کنند مشاهده می شود که این کارگر متاسفانه جان خودرا از دست داده است.
فخرآبادی اشاره کرد: البته بحثی که وجود دارد این است که شاید این کارگر سکته کرده باشد، به هر حال علت دقیق حادثه در دست بررسی می باشد و علت دقیق فوت کارگر پس از کالبد شکافی پیکر مشخص خواهد شد.
وی بیان کرد: این کارگر ۳۰ ساله سابقه هفت سال فعالیت در مجتمع مس سرچشمه را داشته است.



منبع:

0.0 / 5
5
1403/07/27
13:22:02
تگهای خبر: خانه , كارخانه
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲



محل تبلیغ شما
مبل زیبا
mobleziba.ir - حقوق مادی و معنوی سایت مبل زیبا محفوظ است

مبل زیبا

مبلمان و دکوراسیون داخلی